משהו חורק בממלכת גאידמק
יומיים לפני אחד המשחקים הכי קריטיים בעידן גאידמק ובפעם השנייה תוך שעה, שערוריית הטיסה מעוררת לא מעט סימני שאלה. בבית"ר יכולים להאשים את מי שהם רוצים, אבל כדאי שיבדקו היטב את עצמם
יום שני 04 אוגוסט 2008
דורון ברגר
דורון ברגר

על שאלות אלו ואחרות אין לנו תשובה, על דבר אחד יש. 48 שעות לפני אחד המשחקים החשובים בעידן ארקדי גאידמקĬ מישהו חייב יהיה לתת הסברים טובים מדוע שחקנים שהתעוררו באמצע הלילה, בילו יום שלם בדיוטי פרי וחזרו הביתה.
ראשי בית"ר ניסו להסביר שמדובר בתקלה טכנית, ואז נזכרנו שלפני כשנה טסו שחקני בית"ר בטיסה לא שגרתית בת 12 שעות לדߠמרק לקראת המשחק מול פ.צ קופנהאגן. השחקנים התלוננו על הדרך המוזרה דרך אחת מדינות אירופה וחניית ביניים מתישה, כאילו שלארקדי גאידמק אין מספיק נכסים כדי לחכור מטוס היישר לצפון אירופה.
הפעם "נלמד לקח" ונחכר מטוס פולני. אבל מי שקרא הבוקר את מדור הספורט של העיתון "מעריב" יכל ללמוד שיש שחקנים שמביעים פליאה על המטוס הקטן והכנראה לא יותר מידי משוכלל. מנהל בית"ר, מנחם נידם, התייחס בזלזול לשמע הפחדים ואמר בציניות שצריך יהיה לדחוף את המטוס לפני שהטייס מכניס להילוך ראשון. הבעיה שהמטוס בכלל לא בא וכשהוא הגיע לנמל, התברר שהבעיה היא ממש לא ההילוכים.
ומה הפלא ששחקנים זעמו. מרבית שחקני בית"ר שיחקו כבר בקבוצות שטסו לאירופה פעם, פעמיים, או עשרות פעמים. הם למדו כבר שאצל מכבי חיפה, גם 20 טיסות בעונה עוברות בשלום, וӪגידו מה שתגידו על אריה הרשקוביץ', הוא מבין משהו בכרטוס מוקדם לאדומים.
היו"ר של בית"ר ירושלים, אלי ארזי, שמרוויח משהו כמו 200 אלף ש"ח לחודש, עסוק ביממה הקרובה בנסיעת עסקים בוינה, אוסטריה. אין בדברים האלו כדי להאשים את ארזי בזלזול, חלילה. ארזי גם לא אחראי לצייר את קו הרחבה, כפי שקרה בשבוע שעבר, דקות לפני המשחק בטדי, אבל כדאי לארזי להבין ולהפנים - משהו במחלקת הניהול של האלופה חורק, ואלו לא גלגלי המטוס.
צילום: בית"ר.נט