החוויה האולימפית, חוויה שווה זה
הוועד האולימפי בישראל יוצא בקמפיין פרסום רېשון בחוויה אינטראקטיבית להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב מבקרים. הקמת הפרוייקט נאמדת ב-15 מיליון שקלים השקעה
מערכת TELESPORT

החוויה האולימפית, חוויה אינטראקטיבית רב חושית לכל המשפחה, שהוקמה על ידי הוועד האולימפי בישߨאל, במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים, יוצאת בקמפיין פרסום ראשון (החל ממחר יום א' 18.7)באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי בתקציב של 500 אלף ₪ . רון קפלן מבעלי המשרד ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בברצלונה בהתעמלות מכשירים.
הסלוגן המלווה את הקמפיין: החוויה האולימפית, חוויה שווה זה.
החוויה האולימפית היא חוויה אינטראקטיבית מרגשת לכל המשפחה, הלוקחת את המבקרים למסע בן חמש טבעות אל רגעי השיא שӜ המשחקים האולימפיים ואל הרוח האולימפית של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר. בהקמת החוויה האולימפית הושקעו כ- 15 מיליון ש"ח.
חמש הטבעות האולימפיות מועברות בצורה מרתקת ובאמצעים טכנולוגיים חדשניים בתߕך אולמות ייחודיים מלאים באפקטים.החוויה הופקה עפ"י עיקרון ה- Edutainment= Education + Entertainment לפיו הנאה וידע משלימים זה את זה וכך, יכול גם מי שהמילה ספורט זרה לו, ליהנות מכל רגע, ואפילו.ללמוד.