ריו אווה בלי פריירה, ספורטינג בסגל מלא

האחת רוצה לעשות צעד יקר בדרך לאליפות. השנייה מחפשת נקודות במאבקי ההישרדות. האם ריו אווה תצליח לעשות בעיות לספורטינג ליסבון?

יום רביעי 05 מאי 2021
מערכת TELESPORT
המלצת ווינר למשחק בין ריו אווה לספורטינג ליסבון במסגרת המחזור ה-31 בליגה הפורטוגלית. המשחק ניתן להימור סינגל (שעת סגירה 23:15)

ריו אווה מדורגת במקום ה-15 בטבלה עם 31 נק', רק שתי נקודות מעל בואבישטה שמתחת לקו האדום, במקום שמוביל למשחק מבחן נגד הירידה כשהיא גם רחוקה רק 4 נק' מפארנסה שנמצאת במקום שמוביל ישירות לליגה השניה. הקבוצה ללא ניצחון בשבעה משחקים רצופים כאשר בשישה מהם סיימה בתיקו. היא גם הפסידה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים שלה. אנדר פריירה וג'וניו פצועים כבר תקופה וימשיכו להיעדר אצלה.

יריבתה במשחק הזה תהיה ספורטינג ליסבון אשר נמצאת בפסגת הטבלה הפורטוגלית עם 76 נק', רחוקה שש נקודות מפורטו והיא כבר הכניסה למקררים את השמפניה כאשר מלבד מפגש מול בנפיקה בחוץ יש לה משחקים נוחים על הנייר והאליפות אמורה להיות בכיס שלה. היא ניצחה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה ולא הפסידה ב-18 משחקים רצופים במהלכם ניצחה ב-14 מהם.

בסיבוב הראשון זה נגמר בתיקו 1:1 בין השתיים כשספורטינג לא ניצחה את ריו בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים. למרות הנתון הסטטיסטי הזה, אננחנו הלילה עם ספורטינג שיודעת שניצחון יקדם אותה משמעותית לכיוון האליפות.

ההימור שלנו 2 ביחס של 1.55.

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק