משחק חובה

דנבר נגאטס חוזרת לאולמה הביתי אחרי שני הפסדי חוץ. אם תרשום הפסד נוסף לפיניקס היא ככל הנראה תחסל את סיכויה להמשיך לחצי הגמר. איך זה יגמר?

יום שישי 11 יוני 2021
מערכת TELESPORT
המלצת ווינר למשחק בין דנבר נאגטס לפיניקס סאנס במסגרת המשחק השלישי בסדרת רבע גמר המערב בפלייאוף ה-NBA. המשחק ניתן להימור סינגל (שעת סגירה 05:00 בין שישי לשבת)

דנבר נאגטס רשמה ניצחון 3:4 על פורטלנד בסיבוב הראשון של פלייאוף הנ.ב.א. היא פתחה את הסדרה בפיגור 2:0, הצליחה להשוות אך לאחר מכן הפסידה ופיגרה 3:2. את שני המשחקים האחרונים ניצחה ב-7 הפרש (לאחר הארכה) ו-9 הפרש בחוץ במשחק האחרון. למשחק הזה היא מגיעה אחרי שני הפסדים בפיניקס - הראשון 122:105 והשני 123:98, הפרשים גבוהים.

פיניקס מנגד סיימה מקום אחד מעל דנבר בעונה הסדירה והצליחה לגבור על לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון. היא פתחה את הסדרה עם ניצחון אך אז רשמה שני הפסדים רצופים. לאח מכן הצליחה לנצח שלושה משחקים ולהדיח את האלופה המהכנת. אם כך יש לה רצף של חמישה ניצחונות רצופים והיא מגיעה עם הרבה ביטחון למשחק השלישי בדנבר. ניצחון במשחק הזה יעלה אותה ליתרון 0:3 אותו בודדים מצליחים לאבד.

בעונה הסדירה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים במהלך ינואר האחרון. שני משחקים נכנסו להארכה ואותם הפסידה פיניקס בבית. את הראשון העונה ניצחה בדנבר ב-3 נקודות הפרש.

ההימור שלנו 2 ביחס של 1.80.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק