מתחילים מאפס

אחרי הבלאגן הגדול במשחק מספר שתיים שלא הגיע לסיומו, גלבוע/גליל תארח שוב את הפועל חולון למשחק מספר 2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. האם אנחנו בדרך למשחק מכריע בחולון?

שבת 12 יוני 2021
המלצת ווינר למשחק בין גלבוע/גליל להפועל חולון (+3) במסגרת המשחק השני בסדרת חצי גמר ליגת ווינר סל. המשחק ניתן להימור סינגל (שעת סגירה 21:15)

גלבוע/גליל הייתה עדיפה על חולוניה במשחק הראשון ביום ב'. היא ניצחה בצדק ובקושי רב בהפרש של שתי נקודות אחרי שפעמיים במהלך המשחק הצליחה לעלות ליתרון של 10 נקודות הפרש. הרבע האחרון שלה היה רע מאוד עם מעט מאוד סלי שדה והרבה איבודי כדור. כעת היא חוזרת לאולמה הביתי שם היא מצליחה הרבה יותר העונה מאשר במשחקי החוץ. במשחק ביום ד' היא גם כן שיחקה הרבה יותר טוב והוליכה ביתרון דו ספרתי במחצית הראשונה.

מולה תעמוד הפועל חולון שניצלה מהדחה מעצם העובדה שהצליחה להשיג משחק חוזר. היא הייתה בפיגור של 5 נקודות כשנותרו 7 דקות לסיום המשחק כאשר החשמל נפל בגן נר. כעת יש לה הזדמנות להתחיל משחק חדש לחלוטין אחרי שקיבלה מנוחה של יומיים, דבר שהיא הייתה צריכה מאוד.

אנחנו מאמינים שגלבוע/גליל לא תוותר בקלות. אחרי שכבר הייתה בטוחה שהכרטיס לסדרת הגמר מול מכבי ת'א נמצא ביד שלה, היא נאלצת להתחיל את משחק מספר 2 מההתחלה. אנחנו חושבים שהיא עדיין טובה יותר מחולון במצבה הנוכחי ולכן היא תנצח כאן ותסיים את הסדרה.

ההימור שלנו 1 ביחס של 1.80.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק