לא לתת לזה לברוח

מילווקי תגיע למשחק מספר 3 בגמר ה-NBA כשהיא בפיגור 2:0 ועם הגב לקיר. אף קבוצה לא חזרה מ-3:0 בגמר, ומילווקי חייבת לקחת את המשחק כדי שפיניקס לא תקרר את השמפניות. שאריץ' ייעדר

יום ראשון 11 יולי 2021
מערכת TELESPORT
המלצה למשחק מספר 341 בווינר במסגרת סדרת גמר ה-NBA בין מילווקי באקס לפיניקס סאנס, ביתרון של 5 נקודות, במסגרת משחק מספר 3 בגמר ה-NBA. הסאנס מובילים 0:2 בסדרה. המשחק ניתן להימור סינגל.

הסאנס ניצחו את שני המשחקים הראשונים בביתם, והם יחסרו את דריו שאריץ' עקב פציעה. מילווקי מנגד, עומדת עם הגב לקיר והיא תחסר אתדונטה דיווינצ'נזו הפצוע.

פיניקס, שהייתה נהדרת במשחק הראשון, נחלשה במשחק השני, ולא שחזרה את אותה דומיננטיות. הקבוצה לא הצליחה לקלוע מחצי המרחק במשחק השני באותה יכולת מהמשחק הראשון, והיא נהנתה בעיקר מיכולת קליעה מצוינת מהשלוש עם 20 שלשות, כאשר היא הקבוצה השלישית בלבד שעושה זאת בגמר NBA. כריס פול נחלש מהמשחק הראשון בסדרה וסיים עם 23 נקודות ושישה איבודי כדור. גם דיאנדרה אייטון לא היה במיטבו, אך הוא סיים עם 10 נקודות ו -11 ריבאונדים.

מילווקי יודעת שהיא חייבת ניצחון משום שאף קבוצה לא חזרה מפיגור 3:0 בגמר ה-NBA. היא נראתה הרבה יותר טוב במשחק מספר 2 בעיקר הודות ליאניס אנטטוקונמפו שחזר לכושר לאחר שנראה חלוד במשחק הראשון עקב פציעה. הוא קלע 42 נקודות ו-20 מהן רק ברבע השלישי. עוד ניתן לראות כי מילווקי שלטה בצבע וקטפה 18 כדורים חוזרים בהתקפה לעומת 11 בלבד של פיניקס. בנוסף לכך, יתרון הביתיות יעזור למילווקי, היא הפסידה רק פעם אחת בביתה בפלייאוף והיא מנוסה בלחזור למגרשה הביתי כאשר היא בפיגור וחייבת ניצחון.

מילווקי תעשה הכל כדי להימנע מלהיקלע לפיגור של 3:0. פיניקס הסתמכה על קליעה יוצאת מן הכלל משלוש כדי במשחק 2, אך קשה להאמין שהיא תשחזר זאת. מנגד, מילווקי צריכה את ג'רו הולידיי ואת כריס מידלטון בכושר הקליעה שהציגו בסדרה נגד ברוקלין, לאחר שקלעו 12 קליעות מ-37 זריקות יחד במשחק 2. יחד עם יאניס ביכולת הפנטסטית שהציג, מילווקי תילחם עבור ניצחון.

ההימור שלנו הוא 1 על מילווקי -5.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק