המומנטום אצלה

דינמו זאגרב נראית טוב בשבועיים האחרונים. היא תארח את לגיה ורשה למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות. איך היא תגיע לגומלין בפולין?

יום רביעי 04 אוגוסט 2021
מערכת TELESPORT
המלצת ווינר למשחק בין דנימו זאגרב ללגיה ורשה במסגרת המשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. המשחק ניתן להימור סינגל (שעת סגירה 21:00).

דינמו זאגרב הקרואטית כבר עברה סיבוב אחד באלופות כשהדיחה את אומניה ניקוסיה הקפריסאית עם 2:0 בבית ו-1:0 בחוץ. היא פתחה את הליגה שלה בקרואטיה ואחרי שלושה משחקים לקבוצה יש ניצחון אחד הפסד אחד ותיקו 3:3 משוגע במחזור האחרון מול רייקה בבית.

לגיה הפולנית מנגד חלפה גם היא כבר סיבוב אחד באלופות כשהיא דילגה מעל פלורה טאלין האסטונית, עם 1:2 במשחק הראשון ו-0:1 בסיבוב השני.את הליגה בפולין, פתחה הקבוצה עם ניצחון מול פלוק אך במחזור האחרון הפסידה בחוץ 3:1 מול ראדום במשחק רבוי אדומים ועצבים.

זאגרב איבדה בפגרה האחרונה את אחד השחקנים הטובים שלה, הקרואטי גברדיול, שחתם בלייפציג. מנגד הצטרף לקבוצה מיסיץ' שהגיע מספורטינג ליסבון ועוד מספר שחקנים נוספים. לגיה ניצחה בכל ארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה באלופות אך זה היה מול קבוצות בינוניות מאוד. זאגרב מנגד השיגה תוצאות לא רעות במשחקי הבית שלה והיא גם עם יותר ניסיון במפעל האלופות. לדעתנו בסיכום המשחקים, זו תהיה זאגרב שתעפיל לסיבוב הבא ולכן בביתה היא תנצח.

ההימור שלנו 1 ביחס של 1.50.

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק