הדאבל היומי של TELESPORT

שני משחקים מעניינים מרכיבים את הטור היומי שלנו. ארגנטינה מול אקוודור ברבע גמר הקופה אמריקה, ו-ווטרפורד פוגשת את סט. פטריק

יום חמישי 04 יולי 2024
מערכת TELESPORT
ארגנטינה - אקוואדור (1+) - 1 (יחס 1.95)

מעל 2.5 שערים (יחס 2.00)

רבע גמר הקופה, מפגש בין ארגנטינה לאקוואדור. ארגנטינה סיימה את הבית המוקדם עם שלושה ניצחונות ביחס שערים 5-0. אקוואדור מנגד, סיימה במקום השני בבית שלה, אחרי ונצואלה ולפני מקסיקו. ארגנטינה השיגה שלושה ניצחונות מול קנאדה, צ'ילה ופרו, בבית דיי קל, כשאקוואדור פתחה עם הפסד לונצואלה, ניצחה את ג'מייקה החלשה ובמחזור האחרון, בקרב על העליה, הסתפקה בתיקו מול מקסיקו. ארגנטינה ניצחה את אקוואדור בשישה משבעת המפגשים האחרונים בינהן. המפגש האחרון אגב, היה רק לפני חודש, משחק ידידות שנגמר 1:0, כשזה שלפניו, היה במוק' גביע העולם בדרום אמריקה, שם היא ניצחה שוב 1:0 קטן, אחרי תיקו 1:1 באקוואדור. ארגנטינה צפויה לעלות בסגל חזק מאוד למשחק היום. מסי, מרטינז (מלך השערים) ואלבארז בחוד. די מריה, דה פול ואליסטר בקישור. אקוואדור מנגד, עם ולנסיה בחוד כשיבוה, פז וסרמיינטו בקישור. הפערים בין השתיים, גדולים מאוד. כל תוצאה, מלבד ניצחון של ארגנטינה כאן ואפילו מעל גול, תיחשב במעט להפתעה. אני אלך עם ניצחון חד צדדי של ארגנטינה, כשנקבל ליין של 1.95 לניצחון מעל גול. שימו לב שהליין על אובר 2.5 שערים גבוה ועומד על פי 2.00. למה לא בעצם ? 3:0 בהחלט אפשרי בסגל הנוכחי.

ווטרפורד - סט. פטריק - X (יחס 2.70)

ווטרפורד במקום השלישי בטבלה, תארח היום את סט. פטריק, שבמקום השישי. ווטרפורד אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד בליגה ואחד בגביע, כשהיא לא סיימה בתיקו, ב-12 משחקים רצופים. סט. פטריק מנגד, עם שתי תוצאות תיקו בשלושת המשחקים האחרונים שלה, עם הפסד בודד במהלך שבעת המשחקים האחרונים. היא לא ניצחה אגב בעשרה משחקי חוץ רצופים, כשבשלושה האחרונים, היא סיימה בתיקו. ווטרפורד מנגד, עם ארבעה ניצחונות בית, בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה. במפגשים בין השתיים העונה, 3:1 לווטרפורד בבית ותיקו 1:1 במגרשה של סט. פטריק. במועצה יש עדיפות קלה לסט. פטריק, אבל קשה לי לראות אותה מנצחת כאן במומנטום החוץ שלה לעומת היכולת של ווטפורד בבית לאחרונה. ליין גבוה של 2.30 על המארחת, אבל לדעתי תיקו כאן הוא אפשרי יותר, למרות שווטרפורד לא מחבבת לאחרונה תוצאות שכאלה. הגיע הזמן להשיג כזה. 2.70 על חלוקת נקודות בין השתיים.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק