הטור היומי של TELESPORT

ארבעה משחקים מעניינים מליגת האומות מרכיבים את הטור היומי שלנו. לטביה מארחת את איי פארו, הונגריה מול בוסניה, אלבניה נגד גיאורגיה וצ'כיה פוגשת את אוקראינה

יום שלישי 10 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
לטביה - איי פארו - X (יחס 2.85)

בין 0-1 שערים במשחק (יחס 2.20)

פתיחה רעה ללטביה למשחקי האומות, כשהיא חטפה במשחק חוץ, רביעי המול נבחרת ארמניה, זאת אחרי שניצחה בגביע הבלטי את אותה איי פארו, מולה היא תשחק היום, אז זה היה בקרב על המקום השלישי. איי פארו הקטנה, פתחה את הקמפיין עם תיקו מול צפון מקדוניה, תוצאה שהיא אולי מיני הפתעה. מלבד המפגש בין השתיים בגביע הבלטי, הן נפגשו לפני ארבע שנים בליגת האומות, אז שני המפגשים הסתיימו בתוצאת תיקו 1:1 כשלמעשה, ארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, לא הוכרעו. מעבר לכך, בכל ששת המפגשים שהתקיימו בין השתיים, לא קרה שנכבשו יותר משני שערים למשחק. אל תצפו למשחק גדול ועם שערים. למי שרוצה לקחת סיכון כאן, אז בין 0-1 שערים במשחק, בליין של 2.20 כשלדעתי, תוצאת תיקו כאן, אפילו ללא שערים, בהחלט אפשרית. 2.85 על תיקו כאן.

הונגריה - בוסניה - 1 (יחס 1.60)

אחרי קמפיין יורו צולע, כשהיא הפסידה פעמיים, לשוויץ ולגרמניה, לצד ניצחון על סקוטלנד, ההונגרים פתחו את קמפיין האומות, הכי רע שאפשר, עם תבוסה 5:0 מול נבחרת גרמניה. בוסניה בעצמה, חטפה חמישיה, כשהפסידה 5:2 מול נבחרת הולנד, כששני השערים שכבשה מולה, מעודדים אותה. הבוסנים הפסידו בכל שבעת המשחקים האחרונים שלה, כשבשישה מהשבעה האלו, נכבשו לפחות שלושה שערים בממוצע למשחק. הונגריה שהפסידה בשלושה מהארבעה האחרונים, תקווה לקחת היום נקודות בבית, אחרי המפלה מול הגרמנים. השתיים נפגשו לאחרנה במוק' יורו 2008, אז ניצחה הונגריה 3:1 בחוץ ו-1:0 בבית. אני אלך כאן עם ההונגרים, בליין של 1.60.

אלבניה - גיאורגיה - X (יחס 2.95)

נבחרת גיאורגיה, המשיכה באותו קו מהיורו האחרון. היא אמנם נכנעה לספרד בשמינית 4:1, אך הציגה יכולת טובה בשלב הבתים ואת משחק הפתיחה שלה בקמפיין הנוכחי, היא פתחה עם 4:1 מהדהד מול נבחרת צ'כיה החזקה. גיאורגיה תצא למשחק חוץ באלבניה, כשזו הפתיעה את נבחרת אוקראינה במגרש נייטרלי, בתוצאה 2:1, אחרי שבמשחקי היורו האחרונים, היא סיימה עם שני הפסדים לספרד ואיטליה, לצד תיקו מול קראוטיה. לא הייתי מזלזל בנבחרת האלבנית שגם בהפסדים שלה לאיטליה וספרד, היא הציגה יכולת לא רעה. ארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין אלבניה לגיאורגיה, הסתיימו בתוצאות תיקו, כשהמפגש האחרון בין השתיים, היה לפני שנתיים, למשחק ידידות שלא הוכרע ולא נכבשו בו שערים. זה גם ההימור שלי למשחק היום. תוצאת תיקו. 2.95 על כך.

צ'כיה - אוקראינה - X (יחס 3.00)

מתחת ל-2.5 שערים (יחס 1.60)

נבחרת צ'כיה היתה חלשה מאוד ביורו האחרון עם שני הפסדים ותיקו והחולשה שלה המשיכה גם במשחק הפתיחה מול גיאורגיה, כשהיא הפסידה בחוץ בתוצאה 4:1. אוקראינה מנגד, אכזבה מאוד ביורו האחרון, כשהיא פתחה אותו עם תבוסה 3:0 לרומניה כשלאחר מכן ניצחון על סלובקיה ותיקו מול בלגיה, לא הספיק להם. גם אוקראינה פתחה רע את קמפיין האומות, כשהיא הפסידה בתוצאה 2:1 מול נבחרת אלבניה. המפגש האחרון בין השתיים היה לפני שלוש שנים. זה נגמר אז בתיקו 1:1. בשנת 2018, השתיים נפגשו גם כן במסגרת ליגת האומות, אז ניצחה אוקראינה פעמיים, 2:1 בחוץ ו-1:0 בבית. על הנייר, אוקראינה מעט יותר טובה מהצ'כים, אבל לפי איך שהשתיים שיחקו במשחק הראשון בקמפיין, קשה לי לראות איך אחת מהן מנצחת כאן. תיקו בליין גבוה של פי 3.00 ואנדר 2.5 שערים, בליין של 1.60

תגובות

9

טלספורט בפייסבוק