הטור היומי של TELESPORT

ארבעה משחקים חזקים מרכיבים את הטור היומי שלנו. בני סכנין מארחת את בית"ר ירושלים בעכו, מכבי ת"א מול מכבי חיפה בטדי, מנצ'סטר יונייטד רוצה לצאת מהמשבר נגד ברטנפורד ובורנמות' נגד בורנמות' בחוץ

שבת 19 אוקטובר 2024
מערכת TELESPORT
בני סכנין - בית'ר ירושלים - 2 (יחס 1.85)

במשחק שיערך בעכו, מול יציעים ריקים, תשחק היום בני סכנין מול בית'ר ירושלים. סכנין במקום התשיעי בטבלה, מגיעה למשחק אחרי שהובסה 3:0 למכבי חיפה, אחרי ניצחון 1:0 על נתניה, היחיד שלה במהלך חמשת משחקיה האחרונים. בית'ר ירושלים מנגד, במקום הרביעי בטבלה, אחרי תיקו 1:1 מאכזב מול קרית שמונה, אחרי שני ניצחונות על בני ריינה בחוץ ומול מכבי נתניה בבית. ירושלים הפסידה העונה פעם אחת בלבד, 1:0 מול עירוני טבריה. בעונה שעברה, תיקו 1:1 בין השתיים בסיבוב הראשון ו-2:1 לבני סכנין בחוץ, כשירושלים לא הצליחה לנצח את סכנין, בכל ארבעת המפגשים האחרונים בינהן, בשלושה מהם ירושלים הפסידה. זה שהמשחק יערך בעכו וללא קהל, שולל מסכנין את כל היתרון שלה על פני בית'ר ירושלים ולדעתי, המשחק הזה יסתיים בניצחון ירושלמי, שנמצאת בכושר טוב יותר. 1.85 על הצהובים כאן.

מכבי ת'א - מכבי חיפה - 2 (יחס 2.70)

מעל 2.5 שערים (יחס 1.55)

משחק העונה אפשר לומר, בין מכבי ת'א למכבי חיפה, יערך היום בטדי, בירושלים, כשהשבוע יש למכבי חיפה משחק נוסף, משחק השלמה גם כן בטדי, מול בית'ר ירושלים. לבנתיים מכבי חיפה שמדורגת במקום השני בטבלה, צריכה להתרכז במשחק מול המוליכה, מכבי ת'א, כשלמכבי חיפה יש משחק חסר, כשיחס השערים שלה, טוב מזה של הצהובים. מכבי ת'א מגיעה למשחק היום אחרי 2:1 מול מכבי נתניה, אחרי שהפסידה בשני משחקים באירופה מול בראגה ומול מידטיילנד, לצד תיקו מאכזב, מול עירוני טבריה. מכבי חיפה מנגד, נראית מצוין במשחקים האחרונים שלה. 3:0 על סכנין ו-4:0 לפני כן מול קרית שמונה, כשרק תיקו מול בני ריינה, קטע לחיפה רצף ניצחונות מהפתיחה. מכבי ת'א היום ללא דור תורג'מן הפצוע, כשגם דוידזאדה ושגיב יחזקאל פצועים והם בספק למשחק. מכבי חיפה מנגד, ללא שון גולדברג וללא שוראנוב הפצועים. חמישה מפגשים התקיימו בין השתיים בעונה שעברה. בגמר גביע הטוטו, משחק שהסתיים בתיקו ומכבי ת'א ניצחה לאחר מכן בפנדלים. כשבמסגרת הליגה, בעונה הסדירה, 1:0 ו-2:0 למכבי חיפה, כשבפליאוף העליון, תיקו 1:1 בין השתיים וניצחון 1:0 של מכבי ת'א בחיפה. צפוי להיות משחק מותח מאוד וצמוד אך מכבי חיפה שנמצאת כרגע במומנטום טוב יותר, לדעתי גם תנצל את העובדה שמדובר במשחק במגרש נייטרלי והיא בהחלט יכולה לנצח כאן. מכבי ת'א לא נראית טוב בתקופה האחרונה. יש לה על הראש גם משחק מול סוסיאדד בשבוע הקרוב. אני אלך כאן עם ניצחון של הירוקים, בליין של 2.70 ואהמר על משחק בו יהיו יותר מ-2.5 שערים, בליין של 1.55.

מנצ' יונייטד - ברנטפורד - 1 (יחס 1.60)

אחרי שבעה מחזורים, מנצ' יונייטד מוצאת את עצמה במקום ה-14 בטבלה. היא תארח היום את ברנטפורד, שמדורגת במקום ה-11 בטבלה, עם שתי נקודות מעליה. יונייטד לא ניצחה כבר חמישה משחקים רצופים, כשבארבעה מהם היא סיימה בתיקו, לצד הפסד אחד, כשהיא אחרי תיקו ללא שערים מול אסטון וילה בליגה ואחרי תיקו 3:3 משוגע בליגה האירופית מול פורטו, כשהשבוע היא תשחק אגב בטורקיה, נגד פנרבחצ'ה, במשחק לא פשוט. ברנטפורד שתתארח אצלה היום, מגיעה למשחק אחרי שמונה שערים במפגש מול וולבס, בו היא ניצחה 5:3. לפני כן היא סיימה בתיקו 1:1 מול ווסטהאם, אחרי שהובסה בטוטנהאם, בתוצאה 3:1. יונייטד היום ללא מגוויר וללא מאיינו הפצועים. גם מאונט פצוע והוא בספק למשחק. ברנטפורד מנגד, בסגל מלא יחסית, כשוויסה וינסן בספק. בעונה שעברה, 2:1 ליונייטד בבית, לצד תיקו במגרשה של ברנטפורד. אגב, יונייטד גברה על ברנטפורד בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים, שהיא אירחה את ברנטפורד. למרות שהיא בכושר לא מרשים בכלל ונראית לא טוב, עדיין מנצ' יונייטד פייבוריטית על הנייר ולדעתי גם על הדשא, מול האורחת היום. 1.60 לניצחון ביתי שלה, אני אסמן כאן 1.

בורנמות - ארסנל - 1 (יחס 1.55)

בורנמות מדורגת במקום ה-13 בטבלה. היא תארח היום את ארסנל, שבמקום השלישי, כשזו חווה עונה לא רעה עד כה, כשהיא רחוקה נקודה מהפסגה. בורנמות בכושר לא טוב, עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשהיחידה שהפסידה לה במשחקים הללו, היא סאותהמפטון, 3:1 במגרשה של בורנמות. ארסנל מנגד, עם רצף של ארבעה ניצחונות, אחד באלופות מול פ.ס.ז, אחד בגביע הליגה מול בולטון ופעמיים בליגה, מול לסטר ומול סאותהמפטון, כשכל הארבעה היו משחקי בית שלה. בורנמות בסגל מלא למשחק היום, כשארסנל תחסר את אודגארד הפצוע. לארסנל יש השבוע משחק בליגת האלופות מול שחטאר דונייצק והמשחק היום יהווה עבורה משחק הכנה מצוין. ארסנל בכושר מצויין, לדעתי היא תמשיך ביכולת שלה ותנצח פעם נוסת את בורנמות, עליה היא גברה בעונה שעברה, 4:0 בחוץ ו-3:0 בבית. אגב, ארסנל ניצחה את בורנמות בכל חמשת המשחקים האחרונים בינהן, להוציא משחק ידידות שהתקיים בינהן לפני פתיחת העונה. 1.55 על ארסנל.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק