קמנאן והאוהדים אינם מרוצים

יאניק קמנאן, חלוצה הצרפתי של מכבי תל-אביב, הבין את הרמז ממאמנו ומעוניין לעזוב את הקבוצה. בסביבתו של דור מלול מאוכזבים ממעמד השחקן בקבוצה. האוהדים נגד הבונקר

יום שני 15 ספטמבר 2008
אשר גולדברג
חלוצה הצרפתי של מכבי תל-אביב, יאניק קמנאן, הבין את הרמז של מאמנו, רן בן-שמעון, כי הוא אינו בונה עליו ומעוניין לעזוב את הקבוצה. יאניק קמנאן, בעונה שעברה מלך השערים של הקבוצה עם 12 כיבושים, אמר למקורביו שאין לו מה לעשות במכבי תۜ-אביב ושהוא רוצה לעזוב.

אחרי קמנאן דולקות מכבי נתניה ועירוני קריית-שמונה, כשהאופציה של נתניה היא המועדפת. גם במכבי תל-אביב בודקים את האפשרות של עסקת חליפין עם מכבי נתניה, בעסקה שתכלול את יאניק קמאנן תמורת מגנה השמאלי של נתניה, דדי בן-דיין, ובנוסף סכום כספי.

גם קשרה הצעיר של מכבי תל-אביב, דור מלול, מאוכזב מכך שמעמדו בקבוצה מתערער עקב ריבוי הקשרים והוא מוצא את עצמו בקצה הספסל. בסביבתו של דור מלול מאוכזבים מהמאמן שאינו נותן לו לשחק, גם אחרי לחץ מצד הקהל לתת לכישרוӟ הצעיר דקות משחק.

לאחר תוצאת התיקו המאופסת אתמול בטדי, יוזמים אוהדי הקבוצה פניות למנכ"ל הקבוצה, עוזי שעיה, וליו"ר אביב בושינסקי, בטענות כלפי משחקה של הקבוצה. אוהדי מכבי תל-אביב טוענים שהתצוגה אתמול בטדי הייתה "האבא של הבונקרים&ɱuot;, זאת לאחר שרק לפני כחודש ימים בשיחה איתם אמר המאמן: "בשנה שעברה שיחקנו בונקר בטדי, אצלי זה לא יקרה".

אלכס שניידר צפוי להגיע לארץ בתקופת החגים ויצפה ב-2 ממשחקי הקבוצה. כשיגיע שניידר לארץ, הכוונה בקרב ראשי קהל אוהדי מכבי תל-אביב לשוחח גם עם הבעלים.

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק