ברקוביץ' ויתר על אימון ביתר

יממה אחרי הפגישה בינהם ואחרי שאייל ברקוביץ' הבין את התסבוכת הוא ויתר על אימון בית"ר ירושלים. ברקוביץ' היה מעוניין גם בשיתוף פעולה בין בית הספר לכדורגל בנשר לבית"ר

יום רביעי 10 יוני 2009
אשר גולדברג

 יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין קיבל היום שיחת טלפון מאייל ברקוביץ' בו הבהיר לו האחרון כי הוא אינו מעוניין באימון בית"ר ירושלים.&nbsŰ;

בכך הגיעה לסופה מיני פרשה שהעמידה את קורנפיין באור שלישי, עקב הרעיון למנות למאמן הקבוצה את ברקוביץ' שמעולם לא אימן ואף לא סיים קורס מאמנים.

כזכור, אתמול נפגש הבוקר עם שחקן העבר אייל ברקוביץ' ובין השניים הועלתה האפשרות לשיתוף פעەלה בין המועדון לבין ברקוביץ' שפרש לפני כשנתיים ממשחק פעיל.

מטרת הפגישה בין קורנפיין לברקוביץ' הייתה להתייעצות בין הצדדים, אולם קורנפיין לא פסל את האפשרות שברקוביץ' יאמן את בית"ר.

ברקוביץ' בעל עבר אירופאי מרשים שכלל בין היתר את הקߑוצות סאות’המפטון, ווסטהאם, מנצסטר סיטי, פורטסמות וסלטיק, שמע מיושב ראש הקבוצה קורנפיין את האפשרות על פייה יעבוד כמאמן בקבוצה בעונה הבאה. 

ברקוביץ' לא אימן מעולם קבוצה. הוא עסק בשנתיים האחרונות בפרשנות ברדיו ובטלביזיה.

ӑאתר האינטרנט "ספורטליין" פורסם כי  כדי לחסוך כסף לקבוצה בעונה הבאה ובמקביל לסדר לה מאמן ללא כל עלות כספית עלה בפגישה הרעיון הבא: 

ברקוביץ' יאמן את בית"ר ירושלים, ללא עלות כספית או כסף קטן ובתמורה לכך יוכל להנות מכך שילדי ӑית הספר לכדורגל נשר שבבעלותו, יקודמו על ידי המועדון. כלומר: ילדים מצטיינים, שברקוביץ' יקבע מי הם, יוכלו להצטרף בהמשך לבית"ר ירושלים ודרכה להתקדם.

בדרך הזאת יוכל ברקוביץ' לקבל את התמורה הכספית, בשיתוף פעולה עם בית"ר ירושלים. 
ȼbr/> כאמור, הבוקר הודיע ברקוביץ' כי הוא מוותר על התפקיד

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק