אטו הציל את אינטר מהפסד

איטליה: סמואל אטו כבש שער מאוחר והציל את אינטר מהפסד ביתי מול סמפדוריה, 1:1 בסיום. לאציו ניצחה את קליארי 1:2 ושמרה על הפסגה. רק 0:0 ליובנטוס בבולוניה ולרומא בפארמה

יום ראשון 24 אוקטובר 2010
מערכת TELESPORT
סמואל אטו התלונן לא פעם על כך שתחת מוריניו, על אף שהקבוצה זכתה בכל התארים, הוא בילה בעיקר על קווי הרוחב. תחת רפא בניטז הוא חזר למרכז, כמו שהוא אוהב, והוא מצדיק משחק אחרי משחק למה הוא צריך להיות במרכז הרחבה. סמואל אטו שוב פעם היה במקום הנכון וכבש שער שיוויון שהציל את אינטר מהפסד ביתי מול סמפדוריה, 1:1 בסיום.

סמפדוריה עוברת עונה לא קלה, בין היתר זכר לשער שספגה בתוספת הזמן של מוקדמות ליגת האלופות מול ברמן, אז הגרמנים כפו הארכה והצליחו להעפיל Ӝליגת האלופות על חשבון הקבוצה האיטלקית. בשבוע שעבר סמפדוריה השיגה מהפך בדקות הסיום מול פיורנטינה והערב היא עלתה ליתרון בסאן סירו משערו של סטפאנו גוברטי בדקה ה-62. 

אבל כידוע, אינטר הצליחה להשיג את שער השיוויון. האלופה לחצה על שער סמפדוריהĬ שגם נאלצה להחליף את האיש בין הקורות בשל פציעה, ובדקה ה-80 כדור רוחב מצא את סמואל אטו שהקדים את כולם ודחק את הכדור פנימה. הקמרוני קבע את תוצאת המשחק, 1:1.

לאחר תוצאת התיקו אינטר העפילה על חשבונה של יריבתה העירונית למקום השני, אבל לרוסונרי משחۧ חסר. לאינטר 15 נקודות ליגה, מרחק 4 מהמוליכה לאציו. סמפדוריה המשתפרת נמצאת במקום השמיני עם 11 נקודות ליגה מ-8 משחקים. להגנת סמפדוריה ייאמר כי היא הפסידה העונה רק פעם אחת, אלא שרשמה 5 תוצאות תיקו.

בעונה שעברה התקשתה לאציו להציג את יכולתה האמיתߙת ובילתה בעיקר בתחתית הליגה, מקום אותו היא לא מכירה מקרוב. אבל נראה שבניגוד ליריבה העירונית רומא, בלאציו קיים חיבור טוב העונה והתוצאות בהתאם.

לאציו השיגה 3 נקודות חשובות גם הערב, הפעם במשחק ביתי מול קליארי בתוצאה 1:2. סרג'יו פלוקארי כבש ראשוןȠעבור המארחת בדקה ה-22, וספטאנו מאורי הכפיל את התוצאה בדקה ה-53. אלסנדרו מאטרי הנהדר צימק בדקה ה-59 אבל זה לא הספיק לאורחים שיחזרו לביתם ללא נקודות. לאציו כאמור שומרת על הפסגה והיא עם 19 נקודות.

הגברת הזקנה מטורינו, יובנטוס דווקא הציגה יכולת משופרת בהחלט בשבועות האחרונים, אבל היום היא נעצרה מול בולוניה ושבה לביתה עם נקודה בלבד אחרי 0:0. בעקבות התיקו יובנטוס עולה למקום החמישי עם 12 נקודות בזכות הפרש שערים עדיף על נאפולי.

מוקדם יותר היום התארחה רומא באצטדיון הטארדיני בפארמה אבל גם שםȠכמעט ולא קרה דבר. המשחק הסתיים ב-0:0 משמים וללא אירועים מיוחדים לכל אורך המשחק. רומא של ראניירי ממשיכה להסתבך במרכז הטבלה ומטה והיא כעת במקום ה-14 עם 9 נקודות בלבד. פארמה נועלת את הטבלה עם 7 נקודות.

"החמורים המעופפים" של קייבו ניצחוĠבביתם את צ'זנה, העולה החדשה וטיפסו אל המקום הרביעי בטבלה. 1:2 הסתיים המשחק לזכות הצהובים-כחולים. במשחק מסקרן ניצחה אודינזה בביתה באותה התוצאה, 1:2 את פאלרמו שהגיעה לאחר ההפסד מול צסק"א מוסקבה בליגה האירופית (3:0). באנטיה כבש ראשון עבור האורחים (11), ۓי נטאלה הכפיל בפנדל (54), קודה הורחק בדקה ה-65 בשורות אודינזה ופינילה צימק בדקה ה-83. 

במשחקים נוספים ניצחה לצ'ה את ברשיה בתוצאה 1:2 וגנואה גברה 0:1 בבית על קאטניה. 

תגובות

9

טלספורט בפייסבוק