רגע האמת של הפועל רג

קבוצתו של פרדי דוד בכושר מטורף. אחרי 7 ניצחונות ליגה רצופים ופתיחת פער של 5 נקודות על השנייה בטבלה בני לוד, השתיים ייפגשו היום בצהריים בלוד במשחק העונה של הליגה הלאומית

יום שישי 09 מרץ 2012
מערכת TELESPORT

המחזור ה-27 בליגה הלאומית מפגיש לנו ככל הנראה את משחק העוӠה של ליגת המשנה בישראל. היום בצהריים, בשעה 15:00 בשידור חי בערוץ ספורט 5+ LIVE תארח הפועל בני לוד את הפועל רמת גן, המקום השני מארח את המקום הראשון.

אם כך, בני לוד מדורגת במקום השני בטבלה כשלה 49 נקודות. היא רחוקה רק חמש נקודות מהפועל רמת גן שӞוליכה את הטבלה, כאשר הגלאקטיקוס של פרדי דוד בשבועות האחרונים נראה כמי שבלתי ניתנים לעצירה-  לאדומים מר"ג שבעה ניצחונות רצופים.

בני לוד גם היא במיני מומנטום לאחר שניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה, 1:0 את הפועל הרצליה בחוץ ו-1:0 ۑבית את נס ציונה. רמת גן כאמור בכושא שיר ולה הפסד בודד במהלך 19 המשחקים האחרונים.

ברמת הסגלים למשחק, מאמני הקבוצות לא יצטרכו לשבור את הראש יתר על המידה. בני לוד תחסר את ינון ברדה הפצוע, בעוד הפועל רמת גן תיאלץ להסתדר ללא יקיר ברוכיאן המושעה.
בסיבוב הקודם ניצחה הפועל רמת גן בקלות 3:0, וזה עוד היה לפני שהקבוצה התחברה והחלה להנחיל הפסד בזה אחר זה לכל יריבותיה. למרות שהציפייה היא למשחק חזק וצמוד ביותר, אנו מאמינים כי רמת גן תעשה צעד נוסף, צעד חשוב מאוד אל עבר ההעפלה חוזרת לליגת העל.

 משחק מספר 3: הפועל בני לוד - הפועל רמת גן. ההימור: 2

תגובות

9

טלספורט בפייסבוק