ולפני לוזון, הכל היה בסדר?

נכון, אבי לוזון עשה כמה דברים פחות טוב, אבל היו לו גם ימים מוצלחים כיו"ר ההתאחדות. ובכלל, מה היה פה לץני עידן לוזון? היינו מעצמת כדורגל? שלמה חסיד קורא: "די לעליהום התקשורתי"

יום שני 14 מאי 2012
שלמה חסיד

אבי לוזון לא אשם ߑהכול. העליהם של התקשורת על יו״ר ההתאחדות מוגזם, לא ענייני ולא מידתי. אין פלא שהוא לא סופר את התקשורת עשרים שנה. אני עיתונאי ספורט, ונדמה לי שתמיד היו פה קלקולים, עוד לפני ששמעו בכלל את השם אבי לוזון.

הכדורגל תמיד היה סניף של הפוליטיקה, וכך מצא את ۢצמו חיים הברפלד למשל יו״ר התאחדוות לכדורגל במשך שנים רבות, כאשר בין לבין הוא גם שימש כמזכ״ל ההסתדרות. כשראיתי את אבי לוזון בנאום ה'אני מאשים' שלו כלפי התקשורת גיליתי לא מעט חמלה כלפי האיש. כבר כמה שנים שלוזון מצוי בלבה של מתקפה תקשורתית חסרת מעצורים וחסרתĠרחמים. מאשימים אותו בכל מה שרקוב בכדורגל, כאילו שאצל קודמיו איצ׳ה מנחם וגברי לוי היינו מעצמה בסטייל של גרמניה או צרפת ולוזון דרדר אותנו לרמה של מלטה.

לוזון הוא יו״ר התאחדות ראוי. יש לו הישגים לצד כשלונות, אבל אין לו צ׳אנס מול שורה של כותבים מושחזיߝ ששמו אותו למטרה שלעברה הם צולפים ללא לאות. האם לוזון שלח את הפרחח ההוא לנגוח בראשו של עלי חטיב? האם כשאוהדי הפועל תל אביב מחליטים לבצע פוגרום בדרבי כדי להבריח את אלי טביב יש לו יד ורגל בזה? הוא שלח את שחקני לוד והפועל רמת גן לתגרה ההמונית ביניהן בשכונת הӪקווה?

אם הייתי קורא את טורי הדיעה על לוזון כפשוטם, הייתי חושב שכך הם פני הדברים. אבל נער הייתי וגם זקנתי, ואני יודע שהתלהמות תקשורתית על פי רוב מחטיאה את המטרה שלה. כי בשנה הבאה מכבי פתח תקווה תשוב בריצה קלילה לליגת העל, לוזון ימשיך להתרווח על כוߨסת היו״ר והאוהדים המתוסכלים שבאים למגרשים להוציא את העצבים, יחפשו לעצמם קורבן אחר.

כמו שביבי שרד את המחאה החברתית ואף יצא ממנה מחוזק, ככה גם לוזון ימשיך בשלו לקדנציה נוספת. תגידו את האמת - יש בסביבה מישהו ראוי יותר ממנו לנהל פה את הכדורגל?

תגובות

9

טלספורט בפייסבוק